hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > "سیمبانان " ژرف اندیشان ،فرح اندیشان و بلندهمتان صنعت برق

"سیمبانان " ژرف اندیشان ،فرح اندیشان و بلندهمتان صنعت برق

به مناسبت 29 فروردین/ 18 آوریل " روز جهانی سیمبان " از سیمبانان  وظیفه شناس و زحمتکش شرکت توزیع برق مازندران قدردانی شد .  

 سپری در این مراسم که همزمان در ستاد و امورهای توزیع به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاونین ، مدیران ستاد و امورهای توزیع و سیمبانان این استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ گفت : "سیمبانان" ژرف اندیشان ، فرح اندیشان و بلند همتان صنعت برق هستند .  

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران سیمبانان را مانند کوهی ستبر و استوار توصیف کرد و افزود :  سیمبانان مردانی هستند که در گرمای تابستان که جان می کاهد و در سرمای زمستان که توان می فرساید به سان کوهی ستبر و استوار ایستاده اند که مبادا گزندی بر پیکره تنومند صنعت برق وارد آید . 

وی بیان داشت:تلاش و مجاهدتهای شبانه روزی و بی وقفه  سیمبانان عزیز را در راه آبادانی و ارمغان آوری روشنی در تامین برق مطمئن و پایدار و  ایمن ستودنی ست.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران حضور کارکنان خلاق پویا و متخصص را یکی از ویژگی های این صنعت بر شمرد و افزود: صنعت برق ، صنعتی است که 24 ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است و ارایه برق مطمن و پایدار به مشترکین فهیم یکی از ماموریت های اصلی این شرکت بشمار می رود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی این صنعت برای مقابله با بحران ها  در مواقع مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد : در شرایط بحران همکاران زحمت کش بویژه سیمبانان ایثارگر  این شرکت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه جهت پایداری کامل شبکه  تمام توان فنی و مدیریتی خود را بکار می گیرند .  

وی ضمن گرامیداشت تقارن این روز بزرگ با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  را به ، از حماسه آفرینی و پایمردی مردانی که در طول 8 سال دفاع مقدس ، سربلندی، امینت و افتخار را برای میهن عزیز مان به ارمغان آوردند و جان شیرین خود را تسلیم پروردگار نمودند و همچنین شهدای صنعت برق که روشنی خود را مدیون تلاش و کوشش این نیک مردان باصلابت می باشیم قدردانی کرد. 

در این مراسم از پوستر روز جهانی سیمبان رونمایی و از سیمبانان برتر حوزه شرکت توزیع برق مازندران با اهدای لوح و هدایا تشکر و قدرانی شد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد