hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > منع تردد شبانه در استان یزد از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود

منع تردد شبانه در استان یزد از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود

رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه ساعت منع تردد شبانه در استان یزد از ساعت ۲۲ به ۲۱ تغییر یافته است گفت: خودروهای بدون مجوز تردد، بدون اغماض جریمه می‌شوند.

در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در جهت کنترل بیماری و مقابله با موج چهارم شیوع بیماری محدودیت‌های گوناگونی مصوب می‌شود، یکی از این محدودیت‌های جدی به صورت یکنواخت در سراسر استان اعمال می‌شود منع تردد شبانه است تا از این طریق رفت و آمدها توسط مردم کاهش یافته و بیماری با سرعت بیشتری کنترل شود.

سرهنگ زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از یزد در خصوص محدودیت‌های منع تردد اظهار داشت: در حال حاضر منع تردد شبانه در استان یزد طبق آخرین مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد ابلاغ شده که پلیس راهور موظف به اجرای آن است ساعت منع تردد از 22 به 21 تغییر یافت.

وی گفت: بنابراین منع تردد از 21 تا 3 بامداد اعمال می‌شود، طبق این مصوبه کلیه خودروهایی که فاقد مجوز تردد هستند با استفاده از دوربین‌های ثابت شهری و پرسنل راهور استان یزد در سطح معابر کنترل و اعمال قانون می‌شوند و طبق مقررات مبلغ 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه صدور مجوز تردد بر اساس مصوبه کشوری بر عهده فرمانداری‌ها است تصریح کرد: اگر افراد باید در ساعت‌های منع تردد بنا به دلایلی مجبور هستند که در خیابان حضور داشته باشند و نیاز به مجوز دارند می‌توانند و در مراحل قانونی مجوز دریافت کرده و آن را به پلیس راهور استان تحویل بدهند.

بر اساس اعلام اطلاعیه 105 ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد محدودیت‌های کرونایی هفته گذشته به مدت یک هفته دیگر تمدید شدند و ساعت منع تردد شبانه از ساعت 9 شب تا 3 بامداد لحاظ شده و اعمال جریمه مقرر و بدون اغماض برای متخلفان تمدید شده است.

همچنین در این اطلاعیه بر اعمال نظارت جدی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بر تعطیلی و ساعت کار اصناف تاکید شده است.

 امیدواریم مردم همه استان‌ها بیماری کرونا را جدی گرفته، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند و از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسم افطاری در این ایام جدا خودداری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد