hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت " بندرگز" نزدیک به فاجعه است/مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند

وضعیت " بندرگز" نزدیک به فاجعه است/مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند

استاندار گلستان گفت: وضعیت در گنبدکاووس نسبت به دو روز گذشته کمی بهتر شده اما وضعیت در غرب استان به خصوص بندرگز نزدیک به فاجعه است.
هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: به نظر می‌رسد پیک چهارم کرونا خطرناک‌تر از پیک‌های قبلی است و این اتفاق شامل استان گلستان هم می‌شود.
وی افزود: وضعیت در گنبدکاووس نسبت به دو روز گذشته کمی بهتر شده اما وضعیت در غرب استان به خصوص بندرگز نزدیک به فاجعه است.
حق شناس خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌های ممنوعیت فعالیت اصناف که از شنبه گذشته اجرایی شده ادامه خواهد داشت مگر اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه جدید بدهد و رنگ شهرها تغییر کند.
وی یادآور شد: خبرهای خوشی در راه است و انستیتو پاستور، رازی و برکت در حال تولید واکسن هستند و به نظر می‌رسد تا تابستان تولید شود و واکسن خارجی هم در حال وارد شدن است.
استاندار گلستان به تقویت تجهیزات بیمارستاتی در استان اشاره و بیان داشت: دستگاه رادیوتراپی که قیمت آن 85 میلیارد تومان است وارد بیمارستان 5 آذر گرگان شد تا برای بیمارانی که نیاز به پرتودرمانی دارند استفاده شود.
حق شناس افزود: دستگاه آنژیوگرافی هم پس از حل مشکلات گمرکی وارد استان شد و به جای دستگاه قدیمی در بیمارستان کردکوی نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه استان گلستان از لحاظ تجهیزات دارویی کرونا و اکسیژن ساز وضعیت خوبی دارد اما این دلیل نمی‌شود که پروتکل‌ها را رعایت نکنیم.
حق شناس خاطرنشان کرد: متاسفانه مجالس ترحیم در حال برگزاری است و در یکی از مراسم ترحیم بیش از هزار نفر شرکت کردند که این خلاف پروتکل‌ها بوده و مردم نباید شرکت کنند.
وی یادآور شد: متاسفانه برخی مدیران کل مرخص کردن پرسنل در این وضعیت را رعایت نمی‌کنند که تخلف است و اگر شیوع رخ دهد مدیرکل، مسئول آن خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد