hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت مصوب مرغ ۲۴۹۰۰ تومان است

قیمت مصوب مرغ ۲۴۹۰۰ تومان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: قیمت مصوب خرید مرغ از سوی مصرف کنندگان ۲۴۹۰۰ تومان است.
حسین پژمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در چهارمین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در استان فارس، گفت: بعد از نفت بزرگترین صنعت مربوط به مرغداری است.
او افزود: قیمت مصوب مرغ آماده طبخ در استان به ازاء هر کیلوگرم، ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با متخلفان برخورد قاطع می‌کنند.
 پژمان تصریح کرد: نمایندگان سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت و اداره کل دامپزشکی به صورت ثابت در کشتارگاه‌ها مستقر شده اند و همه فعالیت‌ها از زمان ورود مرغ زنده تا خروج مرغ گرم و ارسال به مراکز توزیع را صورتجلسه می‌کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما به دنبال حذف واسطه‌ها نیستیم، تاکید کرد: قیمت مصوب خرید مرغ زنده از سوی کشتارگاه‌ها ۱۷۱۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۲۳۳۰۰ تومان و قیمت مرغ گرم مصرف کننده ۲۴۹۰۰ تومان است و تخطی از این قیمت‌ها جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده این مهم با افراد خاطی بر اساس قانون برخورد خواهد شد و در اولین قدم نسبت به حذف مرغدار از سامانه سماصط اقدام خواهد شد.
پژمان اظهار کرد: اتحادیه کشتارگاه‌های مرغ استان فارس نسبت به تحویل مرغ زنده از مرغداران به قیمت مصوب ۱۷ هزار و یکصد تومان اقدام و بر اساس لیست ارسالی از سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نسبت به توزیع آن در سطح استان فارس مبادرت ورزد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد