hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رشد ۴ برابری سفر در نوروز امسال از خوزستان

رشد ۴ برابری سفر در نوروز امسال از خوزستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به انجام تست سریع کرونا در پایانه های مسافربری استان، شاهد رشد ۴ برابری انجام سفر در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن، فواد غزیعلی اظهار کرد: از ۲۰ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، انجام ۴۱ هزار و ۳۵۰ سفر در پایانه های مسافربری استان به ثبت رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴ برابری را نشان می دهد.

وی انجام تعطیل بودن پایانه های مسافربری عمومی و عدم انجام سفرهای نوروزی در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا را مورد اشاره قرار داد و افزود: امسال ارائه تست سریع کرونا در پایانه های مسافربری خوزستان برای خورج از استان یکی از علت های اصلی رشد قابل ملاحظه انجام سفر و جابه جایی مسافر از استان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده جابه جایی ۲۱۵ هزار و ۲۲۶ مسافر از پایانه های مسافربری استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است.

جلوگیری از سفر ۷۵۵ نفر با توجه به مثبت بودن تست سریع کرونا

غزیعلی گفت: با توجه به الزام ارائه تست سریع کرونا (رپید) برای خروج از استان در پایانه های عمومی مسافربری، از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال تعداد ۵۵ هزار و ۴۹۵ تست از مسافران گرفته شد که با توجه به مثبت شدن تست ۷۵۵  نفر، از سفر آنها جلوگیری به عمل آمد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اذعان کرد: تعداد قابل توجهی از مسافران به منظور صدور بلیط، برگ تست منفی کرونا را به همراه داشتند.

وی تأکید کرد: تمامی شرکت های مسافربری و رانندگان ناوگان عمومی ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا هستند و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد