hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی از مراجعه حضوری به اداره‌کل و ادارات شهرستانها خودداری کنند

قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی از مراجعه حضوری به اداره‌کل و ادارات شهرستانها خودداری کنند

رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران بر عدم مراجعه حضوری قبول‌شدگان  نهایی آزمون استخدامی به اداره‌کل و ادارات شهرستانها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ «حسین کمالی» با اشاره به اینکه روند کارهای گزینش قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 99 در حال انجام است گفت: قبول‌شدگان نگران اطلاع‌رسانی نبوده و از مراجعه حضوری به ادارات شهرستان‌ها و یا اداره‌کل خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه 516 نفر در مرحله نهایی پس از مصاحبه شغلی و استخدامی از طرف سازمان سنجش به اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران معرفی شده‌اند افزود: برای گزینش این تعداد از قبول‌شدگان، ابتدا مراحل احراز صلاحیت‌های عمومی از طریق مراجع ذی‌صلاح انجام و سپس این افراد  برای انجام مصاحبه گزینشی دعوت خواهند شد.

رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه کمتر از دوهفته دیگر کار مصاحبه گزینشی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: کمتر از دوماه فرصت داریم تا نتیجه مصاحبه گزینشی را به هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اعلام کنیم.این هیئت در وزارت متبوع پس از احصای موارد و بررسی های لازم، نتایج نهایی احراز صلاحیت را به استان‌ها اعلام خواهد کرد.کسانی که در این مرحله صلاحیتشان احراز نشده باشد، می توانند اعتراض خود را اعلام کنند تا بر اساس قوانین موجود، بررسی گردد.

کمالی با اشاره به اینکه طبق ماده 2 قانون گزینش، 7 مورد در رابطه با صلاحیت‌های عمومی بررسی می‌گردد خاطرنشان کرد: در مرحله گزینش حضوری، بر 3 محور صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی تأکید داریم.و طبق قوانین مصرح، گزینش به صورت حضوری و چهره به چهره انجام می‌پذیرد.

وی گفت: در رابطه با زمان و مکان برگزاری مصاحبه گزینشی از طریق سایت اداره‌کل، سایت هسته گزینش استان و از طریق پیامک اطلاع‌رسانی مقتضی صورت می‌پذیرد.بر اساس دستورالعمل‌ها تا این لحظه مکلف به برگزاری مصاحبه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و درصورت هرگونه تغییر در این روند، به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.از این رو این افراد از هرگونه حضور در ادارات مربوطه خودداری نموده و منتظر باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد