hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| ارسال ۲۰ دستگاه تانکر آب به روستاهای زلزله‌زده

کرمانشاه| ارسال ۲۰ دستگاه تانکر آب به روستاهای زلزله‌زده

استاندار کرمانشاه گفت: واحد‌های مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت و یا ساخته‌شده توسط بنیاد مسکن، در زلزله شب گذشته مقاومت مطلوبی از خود نشان دادند و آسیب جدی ندیدند.


هوشنگ بازوند در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در فرمانداری قصر شیرین برگزار شد، با بیان اینکه با لطف خداوند و هوشیاری مردم، زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته خسارت جانی نداشت، گفت: مردم استان کرمانشاه طی یک سال گذشته تجارب خوبی برای سازگاری و مقابله با زلزله کسب کرده‌اند.

او با بیان اینکه در زمینه آب، برق، گاز و مخابرات با مشکل خاصی در مناطق زلزله‌زده روبرو نیستیم، گفت: در برخی روستا‌ها که به‌صورت موردی مشکلاتی در تأمین آب شرب وجود دارد، با ارسال ۲۰ دستگاه تانکر آب، عملیات آب‌رسانی در حال انجام است.

بازوند افزود: اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی هم به مقدار لازم تدارک دیده‌شده و از این بابت مشکلی نداریم.

او ادامه داد: بر اساس گزارش شرکت گاز، قطعی گاز در مناطق زلزله‌زده برای مدت کوتاهی و کمتر از یک ساعت بود که این اقدام نیز به خاطر رعایت مسائل ایمنی مردم انجام شد. استاندار کرمانشاه گفت: طبق گزارش جهاد کشاورزی، اکثر جایگاه‌های دامی در زلزله شب گذشته از آسیب در امان بودند و تلفات دامی در کل مناطق زلزله‌زده تنها به کمتر از ۳۰ رأس دام سبک محدود شد.

او همچنین با بیان اینکه دولت و مدیریت بحران تعطیلی ندارد، گفت: مدیران باید در روز‌های تعطیل نیز آمادگی لازم را برای مقابله با شرایط خاص و حوادث غیرمترقبه داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد