hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| طرح فاضلاب در ۵ شهرک صنعتی استان گلستان تکمیل می‌شود

گلستان| طرح فاضلاب در ۵ شهرک صنعتی استان گلستان تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: طرح فاضلاب در ۵ شهرک صنعتی استان گلستان به‌زودی تکمیل می‌شود.


 حجت‌الله خلیل زاده تصریح کرد: طرح شهرک صنعتی حیدرآباد، شهرک صنعتی آق‌قلا، شهرک صنعتی یناور، مینودشت و بندرگز از جمله شهرک‌های صنعتی هستند که طرح فاضلاب آن‌ها در حال اجرا است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان گلستان با اشاره به اینکه بیشتر این شهرک‌ها بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تأکید کرد: با توجه به شرایط زیست‌محیطی و مهم بودن این مسئله طرح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی آقچلی در دستور کار قرارگرفته و تا پایان سال عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

خلیل زاده با اشاره به اینکه در 2 سال آینده 50 درصد مشکل تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در استان گلستان 88 درصد شهرک‌های صنعتی مجهز به تصفیه‌خانه هستند و ازاین‌جهت رتبه ششم کشور را داریم و در استان‌های شمالی رتبه نخست را داریم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان گلستان تعداد واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را 745 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد حدود 32 درصد به علت‌های مختلف مانند فناوری پایین و قدیمی، فرسوده بودن ماشین‌آلات، اختلاف شرکا و عدم توجیه اقتصادی فعالیت در شرایط فعلی راکد است.

به گفته او با تلاش‌های انجام‌شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، در چند سال گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی راکد شده با ارائه سرمایه در گردش به چرخه تولید و فعالیت بازگشت و این روند همچنان ادامه دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد