hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تمدید مهلت شرکت در جشنواره ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش تا پایان اردیبهشت امسال

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش تا پایان اردیبهشت امسال

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه مدیران و معاونین دوره متوسطه اول برگزار می‌شود گفت: مهلت شرکت در جشنواره ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش تا پایان اردیبهشت امسال تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ «علی دهقان» از تمدید تمدید مهلت شرکت در جشنواره ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش تا پایان اردیبهشت امسال خبر داده و گفت: مخاطبان این جشنواره مدیران و معاونین دوره متوسطه اول هستند.

وی به تصویر کشیدن ایده های نو و خلاق در مسیر آینده پیش‌رو را از جمله اهداف این جشنواره برشمرده و تصریح کرد: توسعه فرهنگ پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفهای مدیران و معاونین و تبادل تجربه های اثربخش و ایده های نو و ارتقای کیفیت و ایده های مدیریت، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: موضوع مورد هدف: این جشنواره چگونگی اجرای الگوی تعالی مدیریت در شرایط ناشی از کرونا (هر یک از مدیران و معاونین مدارس باید یکی از زیر معیارها یا نکات راهنمای مندرج در الگوی تعالی مدیریت مدرسه را به عنوان موضوع ارائه اثر انتخاب نمایند).

دهقان با اشاره به شاخص‌های داوری این جشنواره گفت: انتخاب موضوع مناسب و رسایی و شیوایی عنوان اثر، میزان نوآوری و اشاره به مهمترین ویژگی‌های اثر و همچنین نتایج و دستاوردهای آن، بیان مسئله، ضرورت اجرا، شرح عملیات و میزان ارتباط اثر با اسناد بالادستی مهم‌ترین ملاک‌های داوری می‌باشند.

وی با اشاره به جدول زمانبندی این جشنواره خاطرنشان کرد: مناطق و شهرستانها باید آثار مدیران و معاونین را در قالب فایل word و pdf به همراه یک نسخه پرینت اثر حداکثر در ۵صفحه با فونت bnazanin14 تا بیستم اردیبهشت به دبیرخانه مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال و پس از بررسی، آثار برگزیده تا پایان خرداد به دبیرخانه کشوری اعلام خواهد شد.دبیرخانه کشوری این جشنواره نیز اعلام نتایج داوری و ارسال آثار برگزیده به وزارت را تا تاریخ ۱۵مرداد ۱۴۰۰انجام خواهد داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد