hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دیدار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مازندران

دیدار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مازندران

🔶دیدار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مازندران

جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، بهمراه معاونین خود، با آیت الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن،  جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، بهمراه معاونین خود، جمالی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، آرام نژاد معاونت اجرایی و

نظارت، سحرخیر معاونت فنی و مهندس استادیان معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، با حضور در بیت امام جمعه با آیت الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی، جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران نیز به ارائه گزارش از عملکرد شایسته و در خور توجه اداره کل نوسازی مدارس مازندران دراین مدت زمان کوتاه سرپرستی خود پرداخت.
دراین دیدار جهانیان، درخصوص مسائلی از قبیل ارتقای هرچه بهتر فضاهای آموزشی وبرخی مسائل دیگر از قبیل در اختیار گذاشتن تجهیزات درسی در مناطق محروم به دانش آموزان با حفظ کرامت انسانی با آیت الله محمدی لائینی تبادل نظر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این دیدار اظهار داشت: مشارکت همه آحاد جامعه ونهادها برای مدرسه سازی بسیار ارزشمند است و این نیاز به فرهنگ سازی و پیگیری دارد. آیت الله لائینی در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس جهانیان وهمکارانش خاطرنشان کرد:امیدواریم با تلاش شما شاهد رشد مدرسه سازی در سطح استان باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد