hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معرفی گوشی‌های جدید سری Mi X شیائومی

معرفی گوشی‌های جدید سری Mi X شیائومی

شرکت شیائومی می‌خواهد در رویدادی از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی کند.

شرکت شیائومی برگزاری رویداد انتشار خود را، برای ۲۳ آوریل تنظیم کرده است که در آن "سری Mi X" را معرفی می‌کند. مدیر عامل این شرکت از طریق توئیتر تأیید کرد که مدل‌های آینده با چیپست اسنپدراگون  ۸۸۸ ارائه می‌شوند. گوشی‌های هوشمند Mi ۱۱X و Mi ۱۱X Pro جدید، به ترتیب با باز طراحی Redmi K۴۰ و Redmi K۴۰ Pro معرفی می‌شوند که در اوایل سال جاری میلادی در چین آغاز به کار کردند. شایان ذکر است که شیائومی هند اسامی تلفن‌های هوشمند جدید را تأیید نکرده است. علاوه بر این، Mi ۱۱ Ultra نیز در این رویداد اولین حضور خود را تجربه خواهد کرد.

مشخصات شیائومی Mi ۱۱X و Mi ۱۱X Pro

طبق گزارش ها، گوشی هوشمند Mi ۱۱X Pro با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژر سریع ۳۳ وات ارائه می‌شود. پردازنده این گوشی هم اسنپدراگون ۸۸۸ است. انتظار می‌رود این  گوشی از یک نمایشگر IPS LCD به Super AMOLED سوئیچ کند.
گوشی هوشمند Mi ۱۱X هم احتمالاً با دوربین پشتی سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت با شارژر سریع ۳۳ وات و صفحه نمایش با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود.
سری MI ۱۱X شیائومی

مشخصات Mi ۱۱ Ultra شیائومی

طبق نسخه چینی، Mi ۱۱ Ultra از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی QHD + AMOLED برخوردار است و دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است. پیش بینی می‌شود این تلفن هوشمند هم از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ تغذیه شود و حداکثر ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه دهد و احتمالاً روی MIUI ۱۲.۵ مبتنی بر Android ۱۱ اجرا شود.
از نظر دوربین، Mi ۱۱ Ultra از تنظیمات دوربین عقب سه گانه برخوردار است که دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی هم انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی همراه باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد