hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مظنه خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران

مظنه خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد تفاوتی میان قیمت آپارتمان‌های نوساز و واحد‌های با طول عمر بیشتر در یک محله وجود ندارد.
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: اگرچه بیش از چند از آغاز روز‌های کاری در سال جدید پس از تعطیلات نوروزی نگذشته و همچون روال سال‌های گذشته بازار مسکن به طور کامل فعالیت خود را آغاز نکرده است، اما بررسی فایل‌های عرضه شده در بازار نکات قابل توجهی از حال و هوای این روز‌های بازار بیان می‌کند. 
نکته اول آنکه همچون چند ماه گذشته بخش عمده فایل‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک و سامانه‌های مجازی، مربوط به واحد‌های مسکونی با عمربنای بیش از ۱۰ سال هستند و تعداد انگشت شماری از واحد‌های مسکونی به بازار عرضه شده‌اند.
 
نکته دیگر آنکه قیمت پیشنهادی واحد‌های مسکونی نوساز عمدتا بسیار متفاوت از میانگین قیمت منطقه ارائه شده‌اند، این در حالی است که عمدتا آپارتمان‌های مسکونی با عمربنای بیشتر در همان محلات با قیمت‌های متعادل‌تر از سوی مالک قیمت‌گذاری شده‌اند. به طوری‌که عمده آن‌ها در میان فایل‌های سبزرنگ آن منطقه قرار گرفته‌اند. از این رو مشاوران املاک به متقاضیان خرید مسکن پیشنهاد می‌کنند اگر این روز‌ها به دنبال خرید یک واحد مسکونی در یک محله هستند به جای تاکید برای خرید خانه نوساز، به دنبال واحد‌های مسکونی با عمربنای بین ۱۰ تا ۲۰ سال باشند که با بودجه آن‌ها هماهنگی بیشتری داشته باشد. در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی واحد‌های مسکونی که در روز گذشته در مناطق مختلف شهر تهران عرضه شده‌اند، آورده شده است.

 
مظنه خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد