hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| تقدیر از رابطین آماری شهرداری بندرعباس

هرمزگان| تقدیر از رابطین آماری شهرداری بندرعباس

رابطین آماری شهرداری بندرعباس طی آیینی با حضور شهردار و معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس موردتقدیر قرار گرفتند.


عباس امینی زاده شهردار بندرعباس در این آیین اظهار کرد: جوامع انسانی از گذشته تاکنون از اهمیت آمار و اطلاعات محیط پیرامونی خودآگاه بوده و هستند.

او افزود: ایرانیان از دوره هخامنشیان و ساسانیان تصمیمات خود را بر پایه آمار می‌گرفتند، زیرا پیش‌بینی بسیاری از اقدامات بر پایه آمار امکان‌پذیر بوده و حتی برنامه‌ریزی اقدامات کیفی نیز نیازمند داشتن جامعه آماری موردنظر است. شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های شهرداری بندرعباس، خصوصا در حوزه فرهنگی و خدمات شهری، در قالب اقدامات کیفی محسوب می‌شوند اما برای این اقدامات نیز نیازمند توجه به کمیت‌ها هستیم. امینی زاده با تأکید بر اینکه جایگاه آمار و تحلیل آن برای ما حائز اهمیت بسیاری است، بیان کرد: این بخش، یک فعالیت تخصصی است و کارشناسان و رابطین آماری باید با علاقه فعالیت داشته باشند. این مقام مسئول تأکید کرد: ارائه آموزش‌های تخصصی و رعایت چارچوب و نظام آماری شهرداری بندرعباس جزو اهداف مدنظر در حوزه آمار، تحلیل و برنامه‌ریزی است.

او گفت: ازاین‌پس نیز توجه به حوزه آمار و برنامه‌ریزی و اعتقاد عملی به اهمیت آن، جزو شاخص‌های ارزیابی مدیران شهرداری بندرعباس است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد