hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۵ فقره ساخت بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع‌وقمع شد

۱۵ فقره ساخت بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع‌وقمع شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۱۵ فقره ساخت بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین با دستور دادستان قلع‌وقمع شد.

علی فولیان  با اشاره به ورود جهادی قوه قضائیه برای تخریب بناهای غیرمجاز، روند تخریب و قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و زراعی استان را رضایت‌بخش توصیف کرد و اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی 15 فقره ساخت بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین با دستور دادستان قلع‌وقمع شد.

‌وی اضافه کرد: این تخریب‌ها شامل دیوارکشی غیرقانونی، فنس‌کشی و ساخت بنای ویلایی غیرمجاز بود که در اراضی کشاورزی روستاهای منطقه مهدی آباد، جنت آباد و اقبالیه (سلطان ‌آباد) از توابع شهرستان قزوین صورت گرفت و مجموعاً 7 هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی استان قزوین آزادسازی شده و به چرخه کار تولیدی برگشتند.

فولیان ادامه داد: همه این احکام روز سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه 1400 (دیروز) با حضور ماموران ضابط نیروی انتظامی و با همکاری شهرداری اقبالیه صورت گرفت.

نگاه پیشگیرانه دستگاه قضا در مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین با تاکید بر نگاه پیشگیرانه دستگاه قضا در حوزه مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: در همین راستا گزارش‌هایی که از طریق سامانه ارتباطات مردمی دادگستری (سجام) به دست ما برسد را به سرعت رصد می‌کنیم و با ویلاسازی و ساختن بناهای غیرمجاز در اراضی زراعی در هر مرحله‌ای برخورد جدی می‌کنیم.

فولیان افزود: هر چقدر زودتر این ساخت‌وسازها را تخریب کنیم، بیت‌المال و اراضی کشاورزی ما کمتر خسارت می‌بینند و در راستای اجرای دستور ریاست قوه قضائیه عزم دادستانی استان قزوین برای قلع‌وقمع این بناهای غیرمجاز جزم است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد