hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توان خرید میوه کاهش یافت و بازار از رونق افتاد

توان خرید میوه کاهش یافت و بازار از رونق افتاد

جمالی‌پور گفت: اوضاع مالی مردم بد و درآمد‌ها بسیار کم شده و توان خریدشان بسیار پایین آمد و به این علت است که بازار میوه رونق چندانی ندارد.
عبدالرضا جمالی‌پور رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: اوضاع مالی مردم بد و درآمد‌ها بسیار کم شده است و وقتی درآمد مردم پایین باشد به خیلی از چیز‌ها نمی‌رسند و توان خریدشان بسیار پایین می‌آید و به این علت است که بازار میوه رونق چندانی ندارد.
او با بیان اینکه آنقدر در زندگی مردم چاله چوله به وجود آمده که خرید میوه در میان آن‌ها گم شده است، افزود: این مساله، شرایط سختی را حتی برای فروشندگان میوه به وجود آورده است و مردم این روز‌ها آنقدر قسط و هزینه دارند که وقتی ریالی به دست‌شان می‌رسد باید آن را هزار قسمت کنند و شاید کمتر پولی برای خرید میوه باقی می‌ماند.
جمالی‌پور تصریح کرد: وقتی می‌بینم که یک نفر یک سال است که میوه نخورده است زجر می‌کشم. ما یک جا فروشنده و هزار جای دیگر خریدار هستیم و شرایط و وضعیت مردم را درک می‌کنیم و می‌دانیم که قیمت‌های بالا چه وضعیتی برای مردم به وجود آورده است و با توجه به وضعیت مالی مردم، وقتی از فروشندگان میوه خرید نشود آن‌ها نیز وضعیت معیشتی دشواری را تجربه می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد