hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| رونمایی از اولین سامانه جامع رسانه‌های مدیریت شهری

البرز| رونمایی از اولین سامانه جامع رسانه‌های مدیریت شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج از رونمایی سامانه جامع رسانه‌های مدیریت شهری در راستای التزام بخشی در رسانه خبر داد.


سید علیرضا موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه به‌منظور شفاف‌سازی، انتظام بخشی در امر اختصاص آگهی، میزان پرداختی‌ها و مانیتور کردن نحوی تعامل اهالی فرهیخته رسانه با مجموعه مدیریت شهری به‌زودی رونمایی می‌شود.

او افزود: در راستای هوشمند سازی فعالیت‌ها به دنبال آن هستیم تمامی اقدامات اداره کل، در حوزه‌های ستاد و صف به‌صورت هوشمند انجام شود و در این راستا بیش از 6 مأموریت در حوزه‌های مختلف در این اداره کل تا پایان سال جاری هوشمند می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: با رونمایی از این سامانه کلیه رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و مجازی دارای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های مدیریت شهری و ثبت مشخصات کامل خود و رسانه و دریافت کد رهگیری به‌صورت روزانه اخبار منتشرشده، ارائه فاکتور، درخواست تأمین اعتبار و غیره را بارگذاری کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با اشاره به دیگر مزایای این سامانه ادامه داد: با رونمایی از این سامانه به‌طور میانگین از سفرهای غیرضروری اهالی فرهیخته رسانه به مدیریت شهری کاسته می‌شود که این اتفاق کمکی برای کاهش سفرهای روزانه شهری است.

موسوی با تأکید بر شفاف‌سازی‌های صورت گرفته در خصوص نحوی هزینه کرد و تخصیص آگهی‌ها توسط این اداره کل، گفت: با رونمایی از این سامانه کلیه اقدامات مدیریت شهری در حوزه رسانه، مانیتور شده و تقسیم آگهی‌های نیز به‌صورت کاملا مکانیز توسط این سامانه بر اساس تعریف آیتم‌های انجام می‌شود.

این مسئول از دیگر مزایای این سامانه را تائید فرایند مالی به‌صورت سیستمی و بدون مراجعه حضوری رابطین مالی خبرگزاری‌ها اعلام کرد.

او یادآور شد: اهالی رسانه پس از تکمیل اطلاعات حقیقی و حقوقی خود هم‌زمان با آغاز بکار این سامانه تنها به‌منظور دریافت چک به شهرداری مراجعه می‌کنند.

به گفته موسوی؛ از طریق این سامانه گزارش‌گیری جامع و کامل در تمامی حوزه‌ها به‌صورت آنلاین ازجمله تعداد خبر نشر داده‌شده در بسترهای مختلف در بازه‌های زمانی دلخواه و گزارش عملکرد هر رسانه به تفکیک قابل رصد است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد