hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار« حال خوش خواندن»

البرز| گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار« حال خوش خواندن»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش البرز با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام در سطح مدارس استان با شعار «حال خوش خواندن» برگزار می‌شود.


مسعود مهرانی نیا با اشاره به ثمرات متعدد مطالعه و اهمیت آن گفت: افزایش آرامش خاطر، ارتقاء سطح دانش، کاهش استرس و تقویت ذهن برخی از سودمندی‌های بی‌شمار هم‌نشینی با کتاب و مطالعه است.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌های مدارس استان البرز برای این ایام تصریح کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی یک هزار و 500 نمایشگاه کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی این استان برپا می‌شود.

مهرانی نیا در ادامه اظهار داشت: کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها بر اساس گروه سنی دانش‌آموزان ارائه‌شده است و رویکرد این نمایشگاه‌ها نیز افزایش سطح مطالعه در مدارس، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش البرز گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان دانش‌آموزان برنامه‌های همچون بازدید از کتابخانه‌های عمومی، اختصاص موضوع انشاء به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، برپایی جشن کتاب و دعوت از شخصیت‌های علمی و فرهنگی برای حضور در مدارس برای دانش‌آموزان در نظر گفته‌شده است.

او در خاتمه گفت: هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرحله کشوری دومین جشنواره دانایی و توانایی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌گردد که 12 دانش‌آموز به نمایندگی از استان البرز در این جشنواره حضور دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد