hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازندران| انتقاد سرپرست استانداری از بی‌توجهی برخی مدیران به شورای توسعه

مازندران| انتقاد سرپرست استانداری از بی‌توجهی برخی مدیران به شورای توسعه

سرپرست استانداری مازندران از آنچه غیبت طولانی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در نشست‌های مهم استانی از جمله شورای برنامه‌ریزی نامید ، انتقاد کرد. 

 احمد حسین زادگان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: مدیرانی که غیبت‌های طولانی‌مدت در عدم حضور جلسات مهم توسعه استانی دارند، باید پاسخگو باشند.

او سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران را مکلف کرد تا عدم حضور غیرموجه برخی مدیران را به سازمان‌ها و یا وزارتخانه متبوع گزارش کند تا تعیین تکلیف شود. حسین زادگان افزود: باید جلسات استانی در سطح مدیران کل و معاونت‌ها تدوین شود تا مدیران مجبور نشوند در تمام جلسات استانی حضور یابند و سایر برنامه‌های آن‌ها روی زمین بماند.

او تأکید کرد: درهرصورت مدیرانی که حضورشان در نشست استانی ازلحاظ قانونی الزامی است، باید در این نشست‌ها حضور فیزیکی داشته باشند و عدم حضور در اکثر نشست‌ها جای سؤال دارد و باید تعیین تکلیف شود.

سرپرست استانداری مازندران همچنین گفت: در شرایط فعلی نشست سران قوا برای تصمیم کلان کشوری برگزار و تصمیم خوبی در این نشست برای رفع مشکلات کشور اتخاذ می‌شود.

حسین زادگان افزود: پیشنهاد می‌شود تا این نشست در سطوح استانی نیز با حضور استاندار، رئیس‌کل دادگستری و رئیس مجمع نمایندگان استانی برگزار شود که می‌تواند تصمیم سازی خوبی برای توسعه استانی داشته باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد