hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیت‌های تردد در استان بوشهر/ ۲۵۰ اکیپ نظارت می‌کنند

اعمال محدودیت‌های تردد در استان بوشهر/ ۲۵۰ اکیپ نظارت می‌کنند

 فرمانده انتظامی استان بوشهر از اعمال محدودیت‌های تردد در روز طبیعت خبر داد و گفت: ۲۵۰ اکیپ در استان بوشهر این ترددها را نظارت می‌کنند.
سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، نظارت لازم در روز طبیعت بر روی تردد خودروهای باری و موتورسیکلت‌های حمل بار صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به منع تردد برای تفریحگاه‌ها و تفرجگاه‌های استان بوشهر در روز طبیعت خاطرنشان کرد: پارک منابع طبیعی پارک خائیز، لاور شرقی، جنگل عامری، چاه‌کوتاه و… تحت نظارت پلیس خواهند بود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی در چهار شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان اضافه کرد: ۲۵۰ گشت انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای نظارت در روز طبیعت آماده‌باش هستند.
وی از رصد مسیرهای منتهی به ساحل خبر داد و بیان کرد: اعمال محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا ساعت چهار بامداد به قوت خود باقی است.
واعظی با اشاره به جلوگیری از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی افزود: این گونه خودروها در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند برای تردد خودروهای درون شهری نیز در ساعت منع تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
وی بیان کرد: تا کنون شش هزار و ۴۲۵ مورد تردد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۷ هزار و ۹۱۶ خودرو در تردد شبانه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد