hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سفر به شهرهای آبی و زرد کرونایی کرمانشاه بلامانع است

سفر به شهرهای آبی و زرد کرونایی کرمانشاه بلامانع است

استاندار کرمانشاه گفت: سفر به شهرهای آبی و زرد کرونایی در استان کرمانشاه بلامانع است.
هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سه موج بیماری کرونا را در این استان پشت سر گذاشته‌ایم و هم اکنون هفت شهرستان در شرایط آبی و هفت شهرستان دیگر در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.
وی افزود: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و قرار داشتن هفت شهرستان در شرایط زرد، استان کرمانشاه در کمین موج چهارم بیماری کرونا قرار دارد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به سفرهای نوروزی تصریح کرد: با تصمیم ستاد کرونا سفر به شهرهای آبی و زرد بلامانع خواهد بود اما سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است اما از مردم درخواست داریم به استان کرمانشاه سفر نکنند.
بازوند خاطر نشان کرد: همچنین اگر بستگان خانواده‌ها در سایر استان‌ها زندگی می‌کنند از آنها درخواست داریم به استان کرمانشاه سفر نکنند زیرا ممکن است ناقل بیماری کرونا بوده و با دید و بازدیدها سبب ابتلاء اعضا خانواده شوند.
وی بیان کرد: روند بیماری کرونا در استان‌های مجاور از جمله ایلام، خوزستان و آذربایجان غربی صعودی است و با توجه به بلامانع بودن سفر به استان کرمانشاه، وضعیت استان شکننده است و هر آن ممکن است شهرهای زرد به نارنجی تبدیل شوند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم در ایام عید حتماً دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از دورهمی ها پرهیز کنند تا افزایش تعداد مبتلایان را در استان را شاهد نباشیم.
تردد مسافر در پنج مرز استان کرمانشاه ممنوع است
بازوند با اشاره به فعالیت پنج مرز رسمی استان کرمانشاه گفت: تردد مسافر در مرزهای رسمی ممنوع است و هیچ مسافری حق تردد ندارد اما صادرات کالا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: از رانندگان کامیون در مرز تست گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن آن از ورود به کشور جلوگیری خواهد شد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آمادگی لازم برای پیک چهارم بیماری کرونا در استان کرمانشاه وجود دارد، خاطر نشان کرد: تعداد یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی برای مقابله با شیوع موج چهارم بیماری کرونا در کرمانشاه پیش بینی شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد