hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی

البرز| بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی

شهردار فردیس گفت: زیر پل شهید کلانتری فردیس با اعتبار 200 میلیون تومانی بهسازی می‌شود.  منوچهر غفاری در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس، با اشاره به اینکه فضای زیر این پل زشت و ناامن شده بود، اظهار کرد: پس از انجام مطالعاتی در این خصوص، تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی زیر پل شهید کلانتری فردیس در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.


او در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد فضای زیر پل شهید کلانتری فردیس را به فضای مفرحی برای شهروندان تبدیل کند، تأکید کرد: عملیات بهسازی زیر پل شهید کلانتری آغازشده است و سعی داریم پروژه را تا بهمن‌ماه جاری به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس درصدد است در فضای زیر پل شهید کلانتری فردیس، فضایی قابل‌استفاده برای بازی کودکان، ورزش و فضای سبز ایجاد کند، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری فردیس برای ایجاد فضاهای مفرح و شاد در شهر برای شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

غفاری با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی مختلفی در سال جاری در دست اقدام مدیریت شهری فردیس است، تصریح کرد: مطالعات برخی از این پروژه‌ها انجام‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد