hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بزرگ‌ترین تشکل صنفی کشور است

گلستان| سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بزرگ‌ترین تشکل صنفی کشور است

طی مراسمی با حضور مقدم مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و پیشکسوتان و اعضای جامعه استان؛ آیین اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب هشتمین دوره هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی استان گلستان برگزار و از خدمات هیئت‌مدیره قبلی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان قدردانی شد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در این مراسم گفت: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بزرگ‌ترین تشکل صنفی در کشور است و این خود از اهمیت و گستردگی کار سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را نشان می‌دهد.

حسین محبوبی افزود: ایجاد ارتباط دوسویه با اداره کل راه و شهرسازی استان و خدمات گیرندگان از وظایف اصلی و مهم هیئت‌مدیره جدید است و رفع گلوگاه‌های فساد و اجرایی قوانین و بخش‌نامه‌ها به‌صورت یکسان از دیگر مواردی است که باید در کلیه واحدهای سازمان نهادینه و اجرا شود.

محبوبی ادامه داد: با توجه به تعداد اعضای سازمان استان که بالغ‌بر 9 هزار نفر است، امیدواریم شروع بکار هیئت‌مدیره جدید فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد نماید تا مهندسان عزیز بتوانند در فضای جدید با آرامش بکار خود ادامه دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: الگوسازی و ارتقاء ساخت‌وساز و معماری ساختمان در استان از دیگر مواردی است که سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان برای آن طرح و برنامه داشته باشد.

مدیرکل دفتر فنی استاندار گلستان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده توسط هیئت‌مدیره دوره هفتم از زحمات مجموعه برگزارکننده انتخابات قدردانی کرد. صادقعلی مقدم در ادامه اظهار داشت: رعایت اخلاق مهندسی و ساماندهی وضعیت ساخت‌وساز خصوصا ساخت‌وسازهای غیره مجاز و استفاده از مصالح نامرغوب از جمله مواردی است که باید در خصوص آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد