hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن خودروی‌های عمومی زنجان در طرح رایگان

ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن خودروی‌های عمومی زنجان در طرح رایگان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از ثبت‌نام بالغ بر ۶۰۰ خودرو در طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی باری و سواری در سال‌جاری خبر داد.
حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، از ثبت‌نام بالغ بر ۶۰۰ خودرو در طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی باری و سواری در سال‌جاری خبر داد.
وی افزود: تاکنون مالکان بالغ بر ۶۰۰ دستگاه خودروی عمومی باری و سواری در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir برای تبدیل خودروی تک‌گانه خود به دوگانه‌سوز ثبت‌نام کرده‌اند که نیمی از این تعداد خودرو، کیت CNG خود را دریافت کرده و به دوگانه‌سوز تبدیل شده است.
این مسئول با اشاره به دوگانه‌سوز کردن خودروها با گاز مایع که توسط برخی از افراد انجام می‌شود، ادامه داد: استفاده از گاز مایع برای خودروها ممنوع بوده و این اقدام غیراستاندارد و غیرایمن است. این کار به هیچ عنوان مورد تایید سازمان ملی استاندارد، وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیست و از افرادی که سیستم گاز مایع‌سوز در خودروی خود نصب کرده‌اند، درخواست می‌شود از این روش استفاده نکنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: دوگانه‌سوز کردن خودروها یک فرآیند فرااستانی است و از همه استان‌ها به یک سامانه مراجعه کرده و در آن ثبت‌نام می‌کنند. بعد از اینکه نوبت فرد مورد نظر رسید، به نزدیک‌ترین مرکز مجاز دوگانه‌سوز کردن خودروها معرفی می‌شوند که ممکن است این کارگاه معرفی شده در استان‌های مجاور یا در ابهر باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد