hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکید معاون تعاون بنیاد خراسان رضوی در بهسازی 51 گلزار شهدای روستایی شهرستان قوچان

تاکید معاون تعاون بنیاد خراسان رضوی در بهسازی 51 گلزار شهدای روستایی شهرستان قوچان

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: عدم توجه به مصوبات جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران قوچان، موجب شده است، 51 گلزار شهدای روستایی در این شهرستان ساماندهی نشود.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-صدیقه خدیوی در سفر یک روزه به شهرستان قوچان ابتدا فعالیت‌های حوزه تعاون این شهرستان را بررسی کرد و گفت: طرح سپاس از اولویت‌های بنیاد می‌باشد، زیرا در دیدار با ایثارگران مشکلات آنها شناسایی و پیگیری می شود که از ابتدای سال تاکنون 845 دیدار انجام شده است.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در این شهرستان 374 نفر متقاضی اشتغال هستند که تاکنون چندین جلسه کمیته مشورتی ایثارگران و بازدید از موسسات و کارخانجات برگزار شده است، تا جوانان با مشاغل کار آفرینی آشنا شوند.
این مقام مسئول در خصوص مسکن ایثارگران افزود: آندسته از ایثارگرانی که تاکنون از هیچ گونه خدمات وام و زمین استفاده نکرده باشند می توانند از مزایای مسکن بهره‌مند شوند.
در این جلسه که محمد جواد غلامپور معاون بهداشت و درمان نیز حضور داشت، در خصوص اجرای پایش سلامت گفت: پایش سلامت برای آندسته از والدین شهدا که کهولت سن دارند و یا ایثارگرانی که وابسته به تخت هستند در منزل انجام می شود.
گفتنی است؛ شهرستان قوچان از توابع استان خراسان رضوی که در 120 کیلو متری مشهد مقدس واقع شده  و پرونده 689 شهید، یک هزار و 611 جانباز، 121 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی ست که برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و انقلاب اسلامی عزت بخشیدند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد