hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همه چیز گران است وگرنه مواد اولیه داریم/ عدم تمایل قنادان برای خرید شکر دولتی

همه چیز گران است وگرنه مواد اولیه داریم/ عدم تمایل قنادان برای خرید شکر دولتی

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان، با اشاره به افزایش یکباره قیمت مواد اولیه شیرینی، گفت: این افزایش قیمت باعث متضرر شدن قنادان شده است.
رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان، با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی، گفت: افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده قیمت شیرینی‌ها نیز  افزایش پیدا کند.

رسول محمدی، تصریح کرد: افزایش مواد اولیه از جمله آرد، تخم‌مرغ، روغن، شکر و غیره باعث شده قنادان متضرر ‌شوند.

وی، با بیان اینکه در مقطعی در بازار کمبود روغن داشتیم، افزود: در حال حاضر در بازار هیچ گونه کمبودی نداریم اما افزایش قیمت‌ مواد اولیه کار را برای قنادان سخت‌تر کرده است.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان، با تاکید براینکه در سال گذشته شکر با قیمت دولتی در بازار توزیع می‌شد و قنادان می‌توانستند نیاز خود را با قیمت پایین تهیه کنند، یاد آورشد: در حال حاضر شرایط تغییر کرده و قیمت شکر دولتی با بازار آزاد تفاوتی ندارد بنابراین کسی از قنادان تمایلی برای تامین نیاز با شکر دولتی ندارند.

این مسئول در زنجان، تاکید کرد: در حال حاضر در بازار روغن و شکر به اندازه کافی وجود دارد و در رابطه با مواد اولیه هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها مشکلی که با آن مواجه هستیم افزایش قیمت‌ مواد اولیه است.

به گفته محمدی، با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس نظارت بر فعالیت کارگاه‌های قنادان ، نظارتهای بهداشتی به صورت مستمر از کارگاه‌های قنادان انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان،  ادامه داد: در رابطه با موارد بهداشتی در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و همه قنادان پروتکل‌های اعلامی را با جدیت رعایت می‌کنند.

محمدی، همچین ادادمه داد: افزایش یکباره قیمت شکر از ۷ هزار تومان به بیش از ۱۲ هزار تومان و افزایش ۵ تا ۵ برابری قیمت روغن باعث وقوع مشکلات متخلفی می‌شود.

وی درپایان اضافه کرد:  در یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در استان زنجان قنادان با مشکلات بسیاری مواجه شده و بسیار متضرر شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد