hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۸ اسفند + جدول

قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۸ اسفند + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۲ شهرداری اصفهان ( برزان و ولدان ) هر متر ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان است.
بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۳ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان صمدیه لباف تا متری ۲۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان خرم (دروازه تهران) می‌رسد، این واحدهای مسکونی آپارتمان دو خوابه است که از جمله امکانات آن می‌توان به کاغذ دیواری، کناف کاری، درب ضد سرقت و پارکینگ ریموت دار اشاره کرد.
البته قیمت برخی از خانه‌ها در این منطقه در کنارگذر اتوبان خیام تا هر متر ۳۴ میلیون تومان نیز می‌رسد؛ البته امکانات این واحدهای مسکونی بیشتر از سایر واحدها بوده و متراژ آن نیز بالاتر است، از جمله امکانات این واحدها می‌توان به یک اتاق خواب مستر بسیار تمیز اشاره کرد.
در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در کنارگذر شرقی بزرگراه خیام، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۲۴ متر واقع در کنارگذر بزرگراه خرازی، حد فاصل خیابان بهستان و چهار راه جهاد به قیمت هر متر ۲۵ میلیون تومان ارائه شده است، به گفته این مشاور املاک این واحد مسکونی از سه طرف نور داشته و بر مادی و فضای سبز است، علاوه بر این در مجموعه‌ای خلوت و دارای سالن اجتماعات واقع شده و دوربین مداربسته، درب ریموت دار، درب ضد سرقت، کابینت هایگلاس و گرمایش از کف نیز از جمله امکانات این واحد مسکونی است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان شهیدان شرقی خانه‌ای با قدمت کمتر از ۵ سال ارائه کرده که در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۱۳۰ متری حدوداً ۱۹ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند، این آپارتمان امکاناتی از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری داشته و به گفته مشاور املاک لوکس و به روز است.

همچنین خانه‌ای با قدمت ۱۰ سال واقع در خیابان شهیدان شرقی، در یکی از دفاتر مشاور املاک منطقه که بیش از ۵۰ سال است در این منطقه فعالیت می‌کند ارائه شده است که هر متر از آن را به قیمت ۱۶ میلیون تومان می‌فروشند، این آپارتمان ۱۱۵ متری داری سه اتاق خواب در یک مجتمع ۱۰ واحدی است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۶۵ متری در خیابان شهیدان غربی ۱۰۰ میلیون تومان رهن و مبلغ ۵ میلیون تومان اجاره است این واحد مسکونی دارای سه اتاق خواب بوده در طبقه دوم واقع شده و دارای پارکینگ مسقف، کابینت‌های گلاس، کف پوش سرامیک و گرمایش پکیج است.

همچنین یک واحد مسکونی ۸۰ متری در خیابان ملت (محله ولدان) ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۷۰ میلیون تومان و اجاره آن را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده اند، این واحد مسکونی پارکینگ و آسانسور ندارد.

به گفته مشاوران املاک منطقه به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل بیشتری به گرفتن اجاره دارند و مبالغ رهن کمتری را اعلام می‌کنند به طوری که یک آپارتمان ۱۰۰ متری در خیابان شهیدان غربی که دو خواب دارد، به قیمت رهن ۱۵ میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

البته در این منطقه منازلی نیز با رهن کامل بین ۱۷۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان نیز ارائه شده است.


نوع و متراژقیمت رهن و اجاره
۱۶۵ متری خیابان شهیدان غربیقیمت اجاره: ماهیانه ۵ میلیون تومان / ‏‬ ۱۰۰ میلیون تومان رهن
۸۰ متری خیابان ملت (ولدان)‏‬ قیمت اجاره: ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۷۰ میلیون تومان رهن
۱۰۰ متری شهیدان غربیقیمت اجاره: ماهیانه ۲ میلیون تومان / ‏‬ ۱۵ میلیون تومان رهن

منطقهقیمت خرید
محدوده برزان و خرم (نوساز)متری ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان
محدوده شهیدان شرقی (قدمت ۵ سال)متری ۱۹ میلیون تومان
محدوده خیابان شهیدان شرقی (قدمت ۱۰ سال)متری ۱۶ میلیون تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد