hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثانیه‌شمار ارزانی موبایل در بازار بیرجند

ثانیه‌شمار ارزانی موبایل در بازار بیرجند

درحالی شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت موبایل نسبت به یک ماه اخیر هستیم که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها بعد از نوروز افزایش یابد.
با چرخی در راسته بازار موبایل فروشان بیرجند (خیابان حکیم نزاری) می‌توانیم از ارزانی قیمت موبایل با خبر شویم.
گزارش‌ها از بازار موبایل حاکی از کاهش قیمت تا 20 درصد نسبت به یک ماه گذشته دارد این را شهروندانی که برای خرید گوش آمده‌اند هم تایید می‌کنند.
سقوط مداوم دلار، کاهش خرید مردم بازار موبایل را نسبت به ماه پیش به بازار ارزان‌تری تبدیل کرده تا مشتریان بیشتر به سمت و سوی این بازار بیایند.
بررسی میدانی وضعیت بازار موبایل بیرجند حکایت از آن دارد که افت متقاضیان خرید گوشی موبایل در یک ماه اخیر بیشتر شده و با وجود کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت گوشی‌های پرتقاضا خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت از خرید خودداری می‌کنند.
یکی از کسبه با بیان اینکه تعداد گوشی به فروش رفته وی در این هفته نسبت به هفته قبل نصف شده است گفت: فروش در یک ماه اخیر کاهش داشته اما در این هفته اوضاع خرید و فروش بهتر شده است.

به گفته وی مردم به صورت لحظه‌ای اخبار بازار ارز و قیمت دلار را دنبال می‌کنند و طی یک ماه اخیر فروشی که حتی جوابگوی هزینه اجاره مغازه باشد نداشتیم اما چند هفته‌ای است که اوضاع بهتر شده است.
دیگر فروشنده موبایل نیز گفت: گوشی‌هایی که اکنون در مغازه داریم با دلار 25 تا 27 هزار تومانی خریداری شده و فروش آنها به قیمت‌های پائین صرفه ندارد و اگر همچنان که دلار ارزان‌تر شده شرکت‌های واردکننده گوشی در فاکتورهای فروش قبلی خود به ما تخفیف بدهند و بدهی ما را کمتر حساب کنند، کاهش قیمت‌ها در بازار سرعت بیشتری می‌گیرد.
وی ادامه داد: پرداخت هزینه اجاره شوخی بردار نیست و ثانیه شمار ارزان شدن گوشی آغاز شده آن طور که گوشی‌ها نسبت به یک ماه اخیر کاهش 20 درصدی دارد اما پیش‌بینی می‌شود بعد از عید گوشی گران‌تر شود.
یکی از شهروندان بیرجندی هم معتقد است مدتی است که به دنبال خرید گوشی موبایل هستم اما در چند ماه اخیر قیمت‌ها بالا بود وتوان خرید نداشتم اما از یک ماه اخیر قیمت‌ها بهتر شده و بازار موبایل جنب وجوش بهتری دارد.
رئیس اتحادیه موبایل فروشان بیرجند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کاهش 20 درصدی قیمت موبایل نسبت به یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر بازار موبایل روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و اگر کسی به دنبال خرید گوشی موبایل است هرچه زودتر اقدام کنند.
به گفته موسوی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و نوسانات دلار قیمت موبایل کمی کاهش یافته اما بعد از نوروز قیمت‌ها افزایش می‌یابد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد