hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تماس‌های تصویری و صوتی به نسخه دسکتاپ واتساپ آمد

تماس‌های تصویری و صوتی به نسخه دسکتاپ واتساپ آمد

در آخرین نسخه واتساپ دسکتاپ، قابلیت تماس های صوتی و تصویری فعال شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.
شرکت واتساپ اعلام کرد که برنامه دسکتاپ واتساپ برای مک و رایانه‌های شخصی از امروز قابلیت تماس صوتی و تصویری را دارند و حالا مکالمه رمزنگاری شده تصویری و صوتی واتساپ، هم از طریق رایانه و هم گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است.
البته تماس صوتی و تصویری در واتساپ ایده جدیدی نیست، به جز اینکه این اپلیکیشن تلفن همراه برای اندروید و iOS، از قبل در دسترس بوده، از پایان سال گذشته واتساپ شروع به ارائه ویژگی تماس‌ها در دسکتاپ برای گروهی از کاربران کرد. اما خبر امروز به این معنی است که این ویژگی اکنون به صورت سراسری در دسترس همه است و باعث می‌شود ویژگی تماس گرفتن، همه گیرتر شود.

فیس بوک نمی‌تواند از تماس‌های واتساپ جاسوسی کند

مانند ویژگی موجود در تماس ویدئویی نسخه اندروید واتساپ، گفته می‌شود تماس در اپ جدید دسکتاپ نیز همان رمزگذاری پایان به پایان را ارائه می‌دهد، به این معنی که فیس بوک و واتساپ نمی‌توانند تماس‌های شما را ببینند یا بشنوند.
تماس‌های تصویری و صوتی در برنامه دسکتاپ واتساپ
البته بزرگترین ویژگی که کمبود آن احساس می‌شود این است که، حداقل برای شروع، برنامه دسکتاپ فقط از تماس‌های یک به یک پشتیبانی می‌کند نه از تماس‌های گروهی. شایان ذکر است که واتساپ قول داده که گسترش آن شامل پشتیبانی از تماس‌های صوتی و تصویری گروهی در برنامه خواهد بود.
برای استفاده از ویژگی جدید تماس ویدئویی واتساپ در کامپیوتر شخصی، باید برنامه دسکتاپ واتساپ را در مک یا ویندوز راه اندازی کنید که این امر مستلزم این است که شما از قبل در تلفن همراه خود کاربر واتساپ باشید. پس از نصب برنامه بر روی رایانه، کاربران یک QR کد را اسکن می‌کنند تا در برنامه دسکتاپ وارد سیستم شوند، پس از آن می‌توانند به راحتی از نسخه دسکتاپ واتساپ با حساب خود استفاده کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد