hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از خانه وزنه برداری و خانه تنیس

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از خانه وزنه برداری و خانه تنیس

رنگرز در ادامه برنامه های بازدید از اماکن ورزشی صبح امروز از  خانه وزنه برداری و خانه تنیس استان  مازندران بازدید بعمل آورد ....
به گزارش پایگاه خبری هم وطن ، تجهیز خانه وزنه برداری؛ محور نشست مدیرکل  ورزش و جوانان با رئیس و اعضای هیأت رئیسه هیات وزنه برداری بود.

صبح امروز دکتررنگرز مدیرکل ورزش و جوانان بهمراه حسین بریمانی معاون توسعه امور ورزشی و خسروی مشاور مدیرکل در محل  خانه وزنه برداری حضور یافت و با عباس رحیمی رئیس و اعضای هیأت رئیسه هیات وزنه برداری  مازندران گفتگو و تبادل نظر کرد.

در این نشست، تجهیز خانه وزنه برداری محور مهم مباحث مطرح شده بود و دکتر  رنگرز نیز در این جلسه با اشاره به فضای مناسب  خانه وزنه برداری گفت : توسعه این محل در ابعاد مختلف، ازجمله آموزش، استعداد یابی، برگزاری اردو و.... باید دیده شود و برای ورزشی که افتخارات و عناوین جهانی و المپیک دارد باید زیرساخت مناسبی را در نظر بگیریم.


شایان ذکر است؛ در پایان این نشست مدیرکل ورزش و جوانان از بخش های مختلف، تاسیسات و امکانات  خانه وزنه برداری بازدید بعمل آورد.


بازدید مدیرکل  ورزش و جوانان از خانه تنیس  مازندران 


در دیگر برنامه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از مجموعه های ورزشی، دکتررنگرز با همراهی بریمانی معاون توسعه امور ورزشی و خسروی مشاور مدیرکل از خانه تنیس  مازندران بازدید بعمل آورد.


وی در حاشیه این بازدید گفت : امکانات خوبی در خانه تنیس دیده شده و امیدواریم با حمایت هایی که صورت خواهد گرفت، شاهد شکوفایی استعداد های جدید در این رشته جذاب ورزشی باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد