hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هفته بدون فوتی در کاشان و آران و بیدگل/افزایش میزان مبتلایان نگران‌کننده شد+جدول

هفته بدون فوتی در کاشان و آران و بیدگل/افزایش میزان مبتلایان نگران‌کننده شد+جدول

هفته پیش رو هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است اما افزایش میزان مبتلایان نگران‌کننده شده است.

منطقه کاشان و آران و بیدگل این روزها شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان و سیدالشهداء شهرستان آران و بیدگل هستیم و این موضوع بیم شروع جدید پیک جدید کرونا را افزایش داده است.
شهرستان نطنز نیز طی این مدت با افزایش تعداد مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان این شهرستان رو به رو شده است و بر همین اساس بر اساس مسئولان بهداشت و درمان بیم آن وجود دارد که شهرستان نطنز از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر وضعیت پیدا کند.
خوشبختانه شهرستان کاشان و آران و بیدگل در هفته گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نکرده است اما میزان افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل نگران‌کننده شده است و بیم شروع پیک جدید کرونا را افزایش داده است.
شهرستان نطنز نیز خوشبختانه همانند شهرستان کاشان و آران و بیدگل طی یک هفته اخیر در آن منطقه هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا ثبت نکرده است اما افزایش بیماران کرونایی و بستری در بیمارستان موجی از نگرانی را ایجاد کرده است.
شهرستان اردستان اما طی هفته گذشته چهار مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است و یک هفته اخیر 17 نفر در بیمارستان شهرستان اردستان بستری شده است و به یکباره امروز برخلاف روزهای دیگر در هفته گذشته پنج نفر در بیمارستان بستری شدند و نگرانی در این زمینه را افزایش داده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد