hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اسباب کشی بدون مجوز پلیس ممنوع/طرح های کنترلی تشدید می شود

اسباب کشی بدون مجوز پلیس ممنوع/طرح های کنترلی تشدید می شود

رئیس پلیس پیشگیری گلستان گفت: اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.
سرهنگ کامران یادگای اظهارکرد: به منظور کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی که قصد مسافرت دارند برنامه های کنترلی پلیس تشدید می شود.
وی افزود: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۰ باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری ها و پاسگاه های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.
رئیس پلیس پیشگیری گلستان بر رعایت هشدارها و توصیه های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می افتد.
یادگاری تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت مردم در ایام نوروز تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا عموم مردم بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری ایام تعطیلات را سپری کنند.
وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتماً با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد