hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عرضه اینترنتی روغن خوراکی به نرخ مصوب تنظیم بازار در مشهد

عرضه اینترنتی روغن خوراکی به نرخ مصوب تنظیم بازار در مشهد

مدیر پروژه سامانه فروش اینترنتی معین کالا در سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از فراهم شدن زمینه عرضه روغن مایع خوراکی با نرخ مصوب تنظیم بازار در این سامانه خبر داد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مهدی اجتماعی با بیان این خبر افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده در پی کمبود روغن بازار، در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان همیاری، تدابیری برای عرضه و توزیع این کالا به صورت اینترنتی در وب‌سایت معین کالا اندیشیده شد.
وی افزود: متقاضیان می‌تواند برای خرید این کالا با نرخ مصوب تنظیم بازار به سامانه معین کالا به آدرس moeinkala.com مراجعه کنند.
مدیر سامانه فروش اینترنتی معین کالا در سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت اقتصادی استانداری، سعی داریم در راستای عرضه و‌توزیع کلیه کالاهای تنظیم بازار به صورت اینترنتی گام برداریم.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط ویژه همه گیری ویروس کرونا در کشور و خطرات احتمالی تردد و تجمع در مراکز خرید، تلاش می‌کنیم امکان عرضه و توزیه کالاهای اساسی مورد نیاز مصرف کنندگان را در سامانه فروش اینترنتی معین کالا فراهم آوریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد