hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > اصفهانی‌ها دو برابر قبل مرغ خریداری می‌کنند

اصفهانی‌ها دو برابر قبل مرغ خریداری می‌کنند

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان با بیان اینکه نیاز روزانه مردم اصفهان به مرغ بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن بود، گفت: طی چند شب گذشته ۹۰۰ تن مرغ در کشتارگاه های اصفهان کشتار شده، اما توجه به تقاضای بالای مردم، تمام مرغ کشتار شده در اصفهان مصرف می شود.
محمدعلی فروغی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با تدبیر ستاد تنظیم بازار استانی امروز شرایط توزیع مرغ در اصفهان مناسب است، اظهار کرد: مطابق اعلام ستاد تنظیم بازار استان، در حال حاضر مرغ در اصفهان با قیمت مصوب ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.
وی درباره برخی صف های خرید مرغ در اصفهان، توضیح داد: به خصوص طی یک سال گذشته شاهد نوسانات شدید مرغ هستیم، البته در بازه ای از زمان تولیدکنندگان با کمبود نهاده ها مواجه بودند، اما امروز نهاده ها توسط دولت تحویل مرغداران شده و مرغدار نیز باید مرغ را تحویل بازار دهد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان ادامه داد: مرغداران قرار بود با دریافت نهاده مشخص، مرغ را با وزن ۲ کیلوگرم کمتر وارد بازار کنند، اما آنها مرغ را با وزن بالاتر تولید کرده و ادعا می کنند نهاده مازاد را از بازار آزاد خریداری می کنند، با این وجود اکنون شرایط بازار مرغ نسبت به هفته گذشته اندکی آرام گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه توزیع مرغ به شدت تحت نظارت و به فراوانی در بازار است، گفت: تا پیش از این، مرغ در بازارهای کوثر توزیع می شد، اما به دلیل برخی ایرادات ستاد استانی کرونا مبنی بر رعایت نشدن پروتکل ها، از امروز توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب در سطح شهر توزیع می شود، البته با توجه به تقاضای بالای مردم احتمال می رود صف های خرید مرغ در مرغ فروشی ها شکل بگیرد.
فروغی با بیان اینکه با وجود فراوانی، میزان تقاضای مردم برای خرید مرغ حتی دو برابر گذشته شده است، گفت: از امروز تمام فروشندگان مرغ در سطح شهر اصفهان موظفند مرغ را با قیمت مصوب ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم عرضه کنند که در صورت فروش با قیمت بالاتر، با آنها برخورد خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت پای مرغ ۲۰ هزار تومان است، گفت: در شرایطی که نوسانات مرغ در بازار زیاد بود، مردم روی به خرید متعلقات مرغ آورده بودند، اما اکنون مردم تمایل به خرید مرغ با همان نرخ مصوب دارند.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان با بیان اینکه به طور معمول، نیاز روزانه مردم اصفهان به مرغ بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن بود، افزود: با این وجود طی چند شب گذشته ۹۰۰ تن مرغ در کشتارگاه های اصفهان کشتار شده است که با توجه به تقاضای بالای مردم در آستانه شب عید و نگرانی برای گرانی مرغ، تمام مرغ کشتار شده در اصفهان خریداری و مصرف می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد