hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > سفرهای نوروزی بر مبنای وضعیت رنگ‌بندی استان‌ها انجام می‌شود

سفرهای نوروزی بر مبنای وضعیت رنگ‌بندی استان‌ها انجام می‌شود

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد سفرها بر مبنای وضعیت رنگ‌بندی شهرها و استان‌ها انجام شود که بر این اساس سفر از استان‌های زرد و آبی به استان‌های زرد و آبیِ دیگر مجاز است.
حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره سفرهای نوروزی و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ساعتی پیش جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط تصویری با مرکز استان‌ها برگزار شد که ستاد ملی توصیه کرد که مردم حتی‌المقدور از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند، اما طبق مصوبه این ستاد مقرر شد سفرها بر مبنای وضعیت رنگ‌بندی شهرها و استان‌ها انجام شود که بر این اساس سفر از استان‌های زرد و آبی به استان‌های زرد و آبی دیگر مجاز است، ولی سفر به استان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.
وی افزود: درباره اقامت مسافران صرفاً مراکزی که مورد تأیید بهداشت و درمان هستند مجاز به پذیرش مسافر هستند و اقامت در مدارس، کمپ‌ها، خانه‌های استیجاری و چادرها ممنوع شد.
 سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز قرار گرفته است، تصریح کرد: مقرر شد مبادی ورودی به این استان به شدت کنترل شود و اجازه ورود خودروهای غیربومی از چهارمحال و بختیاری را ندهیم.
غلامی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی به شکل ویژه در ۱۵ روز ابتدای نوروز و ۱۵ روز بعد از نوروز به شکل ویژه اجرا تا عملیات رصد، آموزش و غربالگری افراد به شکل بهتری انجام شود.
وی گفت: استان اصفهان هم‌اکنون در وضعیت زرد و آبی قرار دارد و سفر به اصفهان تنها از استان‌های زرد و آبی امکان‌پذیر است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد