hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| کمک‌هزینه برای رشد 4 قلوها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیست

گلستان| کمک‌هزینه برای رشد 4 قلوها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اکثر خدمات درمانی ما در بیمارستان‌های دولتی رایگان است اما چیزی به‌عنوان خدمات برای رشد این چهارقلوها در ساختار نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی وجود ندارد.


 عبدالرضا فاضل ادامه داد: برای مثال اگر این کودکان احتیاج به بستری در «آی سی یو» داشته باشند می‌توانیم خدمات رایگان به این عزیزان ارائه دهیم و زمانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند دیگر نمی‌توانیم به آن‌ها کمکی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در مراکز بهداشت ما رایگان انجام می‌شود و این خدمات ارائه می‌شود اما اینکه بخواهیم کمک شیر خشک یا مباحث مشابه در حوزه رشد این نوزادان انجام دهیم در حوزه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نیست.

گفتنی است، خانواده این چهارقلو اهل روستای «سقرتپه» گمیشان هستند که به دلیل به دنیا آوردن فرزندان در بیمارستان آل جلیل شهرستان آق‌قلا تصور می‌شد این خانواده اهل شهرستان آق‌قلا هستند که در مصاحبه با پدر این چهارقلوها و تحقیقات انجام‌شده مشخص شد اهل این روستا هستند.

نام پدر این چهارقلوها «فرهاد مرادی توماج» نام دارد و متولد سال 1363 است و همسرش نیز «آسیه اسماعیلی» نام دارد و متولد سال 1373 است و این خانواده دارای یک پسر پنج‌ساله نیز هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد