hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سامانه بارشی از ظهر یکشنبه وارد اصفهان می‌شود / کاهش یک تا ۲ درجه دما طی ۲۴ ساعت آینده

سامانه بارشی از ظهر یکشنبه وارد اصفهان می‌شود / کاهش یک تا ۲ درجه دما طی ۲۴ ساعت آینده

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: اصفهان در آخر هفته و از ظهر روز پنجشنبه به پیشواز سامانه بارشی می‌رود، در حالی که یک تا ۲ درجه کاهش دما نیز طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان  با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: موج ناپایدار روز پنجشنبه هفته گذشته منجر به بارش در اکثر مناطق استان شد که در این راستا با بارش برف در ارتفاعات و 32 میلی‌متر بارش باران در سمیرم و همچنین 6 میلی‌متر بارش باران در شهر اصفهان همراه بود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ از بعدازظهر دیروز شاهد وزش بادهای شدید بودیم که بیشترین شدت وزش باد در دهاقان با یکصد کیلومتر بر ساعت و شهر اصفهان با 80 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان تصریح کرد: امروز و فردا با جوی نسبتاً پایدار در استان همراه هستیم و آسمانی صاف تا کمی ابری را در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌کنیم، این در حالی است که با عبور موجی ضعیف از بخش‌های مرکزی کشور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه می‌شویم.

وی افزود: شدت وزش بادهای پیش‌رو در مقایسه با شدت وزش بادهای روز گذشته ناچیز است اما با این وجود وزش باد شدید برای مناطق جنوبی، غربی و شرقی و همچنین از بعدازظهر روز دوشنبه برای شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان درباره ورود سامانه بارشی و بارش باران در اصفهان بیان کرد: اصفهان در آخر هفته و از ظهر روز پنجشنبه به پیشواز سامانه بارشی می‌رود، این در حالی است که یک تا 2 درجه کاهش دما طی 24 ساعت آینده پیش‌بینی و بیشینه و کمینه دما به ترتیب 21 و یک درجه سانتی‌گراد تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: خور و بیابانک با 25 درجه و بویین با 6- درجه به عنوان گرم‌ترین و سردترین شهرهای اصفهان تعیین شده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد