hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > زنجان با مشکل تأمین "تخم‌مرغ" روبه‌رو است

زنجان با مشکل تأمین "تخم‌مرغ" روبه‌رو است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه "میوه‌های سیب و پرتغال برای توزیع در ایام پایانی سال از استان‌های مازندران و ارومیه به میزان کافی خریداری شده است" گفت: با مشکل تأمین تخم‌مرغ روبه‌رو هستیم.
جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  زنجان، اظهار داشت: مشکلی در زمینه کمبود میوه شب عید وجود ندارد و خوشبختانه تا به این لحظه پرتغال 600 تن و سیب 400 تن در انبارها وجود دارد و به زودی در سطح بازار توسط سازمان صمت توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه این میوه‌ها از استان‌های مازندران و ارومیه برای توزیع در ایام پایانی سال خریداری شده است، تصریح کرد: به لطف خدا امیدواریم در زمینه کمبود میوه در ایام پایانی مشکلی نداشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به قیمت‌گذاری این میوه‌ها گفت: سازمان صمت و اتاق اصناف به زودی در زمینه قیمت‌گذاری میوه سیب و پرتغال قیمت‌گذاری خواهند کرد ولی آنچیز که مسلم است قطعا قیمت این میوه‌ها نسبت به بازار ارزان خواهد بود.
وی در ادامه به توزیع مرتب نهاده‌های دامی به مرغداران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی که انجام شده است تا ماه رمضان هیچ‌گونه کمبودی در زمینه کمبود مرغ نخواهیم داشت و حتی روزانه 30 تن مرغ با قیمت تنظیم بازار به استان تهران صادر می‌کنیم.
تاراسی در پایان گریزی به کمبود تخم‌مرغ در استان زد و افزود: متاسفانه در زمینه تامین تخم‌مرغ با مشکل مواجه هستیم چرا که نیاز بازار استان بیشتر از تولید تخم مرغ است و همواره مجبور هستیم از استان‌های همجوار تخم‌مرغ وارد کنیم. امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید این مشکل را در استان مرتفع کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد