hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ایمانی : احمدی‌نژاد اصولگرا نیست، بلکه خود را یک جناح می‌داند

ایمانی : احمدی‌نژاد اصولگرا نیست، بلکه خود را یک جناح می‌داند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آیت‌الله رئیسی اگر لازم باشد خودش به میدان می آید، اگر نه به کسی توصیه نخواهد کرد.
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا ، درباره اینکه آیا ممکن است سعید جلیلی به جای آیت الله رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم وارد شود؟ گفت: من بعید می‌دانم که چنین هماهنگی‌ای صورت گرفته باشد،کمااینکه سیدابراهیم رئیسی هرگز چنین توصیه ای به کسی نخواهد داشت و فاصله این دو نیز بسیار زیاد بوده و این خبر از اساس کذب است. 
او ادامه داد: آیت‌الله رئیسی اگر لازم باشد خودش به میدان می آید، اگر نه به کسی توصیه نخواهد کرد، همچنین احتمال ورود رئیسی هم چندان دور از ذهن نیست. 
ایمانی درباره به میدان آمدن سعید محمد از سوی اردوگاه اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: بحث آمدن او چندان جدی نیست و اگر رئیسی به میدان بیاید بسیاری از نامزدها نظیر سعید محمد نخواهند آمد. 
فعال اصولگرا درباره برخی اختلاف‌نظرها میان شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: اختلاف نظر بین این دو شورا وجود دارد، ولی این اختلاف‌نظرها کلا مبنایی و اصولی و جدی نیست و امیدوار هستیم که این اختلاف‌ها حل شود و به یک ساز و کار جمعی برسند. 
او ادامه داد: البته ورود نامزدها هم به این عرصه موثر است، برای مثال اگر برخی از نامزدها وارد شوند ممکن است این فرآیند ایجاد وحدت سریع‌تر شکل بگیرد. تصور من این است که احتمالا این اتفاق هم رخ خواهد داد و در نهایت این دو تشکل یکی خواهند شد. 
او درباره ورود محمود احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: او نه قبلا و نه الان هرگز از سمت جریان اصولگرا وارد نشده و خود را یک جناح جدا می داند، احتمال این وجود دارد که ثبت نام کند امااینکه شورای نگهبان چه نظری درباره او دارد بحث دیگری است، قبلا که او را رد صلاحیت کرده است حال باید دید که این بار چه اتفاقی خواهد افتاد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد