hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیام روند افزایشی موارد مثبت سرپایی چیست؟

پیام روند افزایشی موارد مثبت سرپایی چیست؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزایش موارد مثبت سرپایی در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه را نمودی از گردش کروناویروس در منطقه ارزیابی کرد.
دکتر نوید دانایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تنها در 24 ساعت گذشته 44 مورد مبتلای مثبت کرونا از طرق سرپایی در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده است.
وی ادامه داد: این حجم از موارد شناسایی شده سرپایی بیان‌گر این است که ویروس کرونا در منطقه در حال گردش است و از همین رو باید با حساسیت بیشتری به پروتکل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین از شناسایی 13 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۴۸ساعت اخیر خبر داد و افزود: با شناسایی و بستری این بیماران شمار مبتلایان قطعی بستری شده در شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به چهار هزار و 671 بیمار رسید.
دکتر دانایی ضمن هشدار در خصوص خطر افزایش مبتلایان گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و افزایش ترددها به خاطر خرید شب عید انتظار می‌رود که عموم شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و اجتماعات جدی باشند تا از شکل گیری موج دیگری از شیوع جلوگیری شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد