hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بلوچیان زاده: بازار شیشه و آینه به فراموشی سپرده شده است

بلوچیان زاده: بازار شیشه و آینه به فراموشی سپرده شده است

رئیس اتحادیه شیشه و آئینه فروشان اصفهان گفت: تداخل صنفی به وجود آمده بین شیشه و آیینه فروشان و آلومینیوم سازان موجب شده فروش این صنف بسیار کاهش پیدا کند و به نظر می‌رسد بازار شیشه و آینه به فراموشی سپرده شده است.
احمد بلوچیان زاده  اظهار کرد: فروش در بازار شیشه و آئینه بسیار کم و قیمت‌ها بالا است و این در حالی است که شاهد هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولان برای خریدار و فروشنده نیستیم.
وی افزود: بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده نرخ‌ها را بدون ضابطه گران کرده‌اند و ما نیز گزارش آن را داده‌ایم اما هیچ اقدامی نشده است. اکنون در بازار شیشه و آینه قیمت‌ها به قدری بالا است که مردم توانایی خرید ندارند.
رئیس اتحادیه شیشه و آئینه فروشان اصفهان گفت: یکی دیگر از مشکلات این صنف تداخل با سایر صنوف از جمله آلومینیوم سازان است، فعالان این صنف در زمان نصب درب و پنجره آلومینیومی شیشه آن را نیز نصب می‌کنند بنابراین صنف ما دیگر مشتری نخواهد داشت.
بلوچیان زاده افزود: همچنین در حال حاضر تولیدکنندگان در و پنجره‌های دو جداره و یو پی وی سی کارهای مربوط به شیشه را مستقیم به تولیدکنندگان بزرگ شیشه می‌دهند و هم پول نصب و هم بازاریابی را به دست می‌آورند که این کار بازار شیشه‌بران و شیشه‌فروشان را بسیار کساد کرده چرا که دیگر کاری برای انجام دادن ندارند.
وی تصریح کرد: متأسفانه هیچ نظارتی وجود ندارد، بارها شکایت خود را از این صنف تنظیم کرده و به مراجع ذی‌ربط ارجاع داده‌ایم اما هیچ پیگیری انجام نشده است.
رئیس اتحادیه شیشه و آئینه فروشان اصفهان گفت: وضعیت نامناسب بازار شیشه و مشکلات به وجود آمده این بازار را کم‌کم به دست فراموشی می‌رساند. به دلیل افزایش قیمت بی‌رویه در مواد اولیه ساخت ساختمان, رکود شدیدی در ساخت‌وساز مسکن به وجود آمده که موجب کسادی بازار شیشه فروشان نیز شده است.

بلوچیان زاده افزود: با ادامه این وضعیت بسیاری از شیشه بران بیکار شده و باید مغازه را تعطیل کنند و یا تنها به کارهای جزئی بپردازند که کفاف زندگی را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی واقعاً بر مردم فشار آورده و از

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد