hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدارس و خانه‌های استیجاری اصفهان اجازه پذیرش مسافر را ندارند

مدارس و خانه‌های استیجاری اصفهان اجازه پذیرش مسافر را ندارند

غلامی گفت: با سایت‌ها، خانه‌های استیجاری، کمپ‌ها و مدارس که قصد پذیرش مسافر را دارند برخورد جدی صورت می‌گیرد و اجازه پذیرش مسافر را نخواهند داشت.
حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا شامگاه شنبه در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: پذیرش مسافران نوروزی در شرایط آبی و زرداستان در هتل‌ها و مراکزی که تاییدیه بهداشت و درمان را اخذ کردند صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: براساس گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان وضعیت استان نسبت به هفته گذشته بدتر و به تعداد شهرستان‌ها با وضعیت زرد اضافه و تعداد شهرستان‌های آبی کم شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه شهرضا از جمله شهرستان‌های با وضعیت نارنجی است، بیان کرد: وضعیت کنونی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق اجرایی نمی‌شود.

او ادامه داد: بدتر وضعیت شهرستان‌های استان برای ایام نوروز زنگ خطر بدی است.

غلامی گفت: استان‌های شمالی و جنوبی کشور وضعیت خوبی ندارند از این رو از مردم استان اصفهان درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها خودداری کنند.

او اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت قاطع پیگیری و با همکاری بهداشت و درمان و بسیج طی ۲ هفته آینده به صورت ضربتی در سطح استان اجرا شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی که غربالگری، رصد و رهگیری بیماران است بتوانیم شیوع بیماری را در سطح استان کنترل کنیم.

او با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها و رعایت طرح جامع هوشمند در دستور کار است، افزود: طرح شهید سلیمانی طرحی است که نظارت، بازرسی، غربالگری، رهگیری و رصد بیماران را برعهده دارد و همه در راستای ایجاد محدودیت و جلوگیری از شیوع بیماری است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد