hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش سهمیه واکسن کرونا برای خوزستان

افزایش سهمیه واکسن کرونا برای خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در خوزستان از موافقت وزیر کشور با افزایش سهمیه واکسن کرونا برای این استان خبر داد.
فرهاد ابول نژادیان سخنگوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در خوزستان گفت: با توجه به وخیم بودن وضعیت برخی از نقاط استان و تعداد زیاد بیماران، نیاز بود که ستاد ملی کرونا نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد و بر خلاف اخباری که در فضای مجازی منتشر شده است هیچ تغییر جدیدی در رنگ‌های خوزستان صورت نگرفته و همچنان ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز هستند.
او با بیان اینکه در زمینه تامین واکسن، از وزیر کشور درخواست افزایش سهمیه شد، زیرا بیماران و پرسنل بیمارستان‌های خوزستان در وضعیت خطرناکی قرار دارند که مورد موافقت قرار گرفت، افزود: تشدید محدودیت‌ها در طول سه هفته اخیر بسیار موثر بود و باعث شد که آهنگ انتشار بیماری در این استان کندتر شود و اعمال مجدد این محدودیت‌ها و همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن بسیار حیاتی است.
ابول نژادیان بیان داشت: کیت‌های تشخیص ویروس کرونا روزانه برای خوزستان ارسال می‌شود و خوشبختانه با حمایت وزارت بهداشت تاکنون نیاز استان در این زمینه تامین شده و هیچ مشکلی نداریم و در روز‌های گذشته با کمبود دستگاه‌های اکسیژن ساز مواجه بودیم که در این هفته سه دستگاه بزرگ به بیمارستان‌های خوزستان اختصاص داده شد همچنین ۲ دستگاه موجود در بیمارستان‌ها تعمیر شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در بیمارستان امام خمینی اهواز به دستگاه‌های ونتیلاتور برای بخش آی سی یو نیاز بود که بخشی زیادی از آن تامین شده است و همه عوامل اجرایی دولت در تلاش برای رفع کمبود‌های درمانی هستند، ولی بار مراجعه به بیمارستان‌ها بسیار زیاد است و انتظار داریم که مردم همکاری خود را بهتر کنند. رعایت نکات بهداشتی در استان بهتر شده، اما باید به نقطه ۹۵ درصد برسد تا وضعیت بهتر شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد