hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی استان اصفهان

آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی استان اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:طرح زمستانه کتاب ۹۹ ، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:علاقه‌مندان و خریداران کتاب تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۵ درصدی تهیه کنند.

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی یکی از اهداف اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق بخشی به بازار کتاب، بیان کرد و افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان خرید آنلاین و غیرحضوری کتاب در برخی از کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

او گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی می‌شود و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

معتمدی افزود: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان در نشانی https://tarh.ketab.ir/SearchBookShop.aspx قابل مشاهده است.

در این دوره، استان‌های تهران با ۱۴۷ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۱۱۲ کتابفروشی اصفهان با ۹۸ کتابفروشی و قم با ۷۸ کتابفروشی، بیشترین مشارکت را داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد