hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های شبانه در سراسر استان کردستان همچنان برقرار است

محدودیت‌های شبانه در سراسر استان کردستان همچنان برقرار است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از تداوم محدودیت تردد شبانه در همه شهرستان‌های استان خبر داد.
سرهنگ برزو مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج ، درباره آخرین وضعیت ترددها و اعمال محدودیت‌ها اظهار داشت: محدودیت تردد شبانه در  سراسر استان کردستان تا اطلاع ثانوی کماکان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ممنوعیت و محدودیت تردد ترددهای شهری شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح با جریمه 200 هزارتومانی در همه شهرستان‌های استان برقرار است، گفت: این قانون بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و در کردستان نیز همزمان با سراسر کشور اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان در پاسخ به علت شلوغی‌ خیابان‌های شهر سنندج در شب و آیا واقعاً این قانون محدودیت تردد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برخی از شهروندان و رانندگان فکر می‌کنند محدودیت‌های شبانه برداشته شده و به همین دلیل در ساعت‌های مختلف تردد دارند در حالی‌که ممنوعیت ادامه داشته و جریمه‌ها هم اعمال می‌شود.
وی افزود: رانندگان بدانند ترددهای خارج از ساعت تعیین شده با حضور فیزیکی ماموران نیروی انتظامی و دوربین‌ها ثبت و ضبط و جریمه خودروها اعمال می‌شود.
سرهنگ مرادی از همه شهروندان خواست که از حضور در تجمعات و مهمانی و دورهمی‌های شبانه خودداری کرده و برای اجرای این طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها با پلیس همکاری داشته باشند تا ضمن حفظ سلامتی مردم، ضرری همه به مردم نرسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد