hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > دبیر اقتصادی «رویداد امروز» در جایگاه‌‌ برتر استان اصفهان ایستاد

دبیر اقتصادی «رویداد امروز» در جایگاه‌‌ برتر استان اصفهان ایستاد

«احمدرضا منزه» با کسب دو مقام برتر ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در جایگاه‌ برتر استان اصفهان ایستاد.

ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان هم‌زمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و با حضور مقامات استانی با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف در سالن مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش رویداد امروز، در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان، افزون بر ۹۰۰  اثر در قالب‌های مختلف پذیرش و داوری شد.

پس از داوری آثار و در مراسم اختتامیه این جشنواره، «احمدرضا منزه» از روزنامه اصفهان امروز موفق به کسب جایگاه اول استان اصفهان در بخش «یادداشت و سرمقاله» با محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی شد.

همچنین «احمدرضا منزه» از روزنامه رویداد امروز نیز موفق به کسب مقام دوم استان اصفهان در بخش «تیتر» با محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی شد.

شایان ذکر است مردادماه امسال «احمدرضا منزه»، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی، برای ششمین بار با کسب جایگاه نخست کشور به ‌عنوان خبرنگار برتر ایران معرفی شد. منزه در شهریورماه نیز برای چندمین سال متوالی به عنوان روزنامه‌نگار برتر استان اصفهان در جشنواره توسعه گفتمان مهارت‌آموزی معرفی شده بود. وی در طی چند سال گذشته با کسب چندین مقام برتر در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی به‌عنوان روزنامه‌نگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار گرفته و با کسب رکورد در این زمینه درخشیده است. وی یکی از پرافتخارترین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور محسوب می‌شود.

کسب چندین عنوان جایگاه خبرنگار برتر در استان اصفهان طی سال‌های اخیر از دیگر موفقیت‌های دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی به شمار می‌آید.

گروه رسانه‌ای رویداد پارسی شامل رسانه‌های متعددی همچون «روزنامه رویداد امروز»، «روزنامه اصفهان امروز»، «پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین» و «پایگاه خبری رویداد ایران» است.


احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد