hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توقیف 305 تاکسی با "تخلفات کرونایی" / 90 درصد رانندگان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند

توقیف 305 تاکسی با "تخلفات کرونایی" / 90 درصد رانندگان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از اجرای بیش از 90 درصدی پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهرِ کرمانشاه خبر داد.
غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استمرار نظارت ها بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد گشت‌ها در این زمینه به شش گشت افزایش یافته و سه دستگاه خودروی دیگر خریداری شده که از سال آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد.
وی افزود: این گشت ها علاوه بر برخورد با مسافربرهای شخصی و توقیف آنها بر اساس حکم دادستانی، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه نظارت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: استفاده از ماسک توسط رانندگان و مسافران، وجود دو سرنشین در صندلی عقب و رعایت فاصله اجتماعی در صندلی های اتوبوس از جمله موارد مورد بررسی در بازرسی گشت ها است.
شهبازی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف بار اول و دوم تذکر داده شده و سپس خودرو به مدت 15 روز توقیف و در صورت تکرار تخلفات کرونایی مدت توقیف به یک ماه افزایش یافته و نهایتا در صورت تکرار در دفعات بعدی، راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.
به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه، امسال 305 تاکسی به دلیل تخلفات کرونایی از جمله عدم استفاده از ماسک توقیف شده اند.
شهبازی در ادامه از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس خبر داد وافزود: در حال حاضر روزانه به هر تعداد که مورد نیاز رانندگان تاکسی و اتوبوس باشد، میان آنها ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع می شود.
وی با اشاره به اجرای مطلوب پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد رانندگان تاکسی و اتوبوس در شهر کرمانشاه پروتکل ها را رعایت می کنند.
به گفته شهبازی در حال حاضر بیش از 6900 تاکسی، بیش از 2700 خودروی آژانس و بیش از 200 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه فعال است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد