hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در گلستان/گرگان نارنجی باقی ماند

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در گلستان/گرگان نارنجی باقی ماند

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در استان گلستان نشان از افزایش تعداد شهرهای زرد و کاهش شهرهای نارنجی دارد و در این بین فقط گرگان در وضعیت هشدار باقی مانده است.
روند شیوع و ابتلا به کرونا در استان گلستان طی دو هفته اخیر با کاهش روبه رو بوده و میزان موارد بستری در مراکز درمانی استان از حدود 500 نفر به 264 نفر رسیده است.
در حال حاضر و در پی کاهش موارد بستری تعداد بیماران بدحال هم کمتر شده است. براساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان 59 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش ویژه تحت مراقبت هستند که حال 22 نفر آنان وخیم است و با ونتیلاتور به حیات ادامه می‌دهند.
همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی سبب بهبود وضعیت شهرهای استان شده است و تعداد شهرهای نارنجی استان که گرگان و علی آبادکتول به یک شهر رسید.
بر اساس این گزارش شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا، علی آبادکتول، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، گنبدکاووس و کلاله در وضعیت زرد قرار دارند و گرگان نیز همچنان در وضعیت نارنجی است. شهرستان‌های گمیشان، رامیان و مراوه تپه نیز در وضعیت آبی هستند.
در شبانه روز گذشته 2 بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند. در عین حال مسئولان بهداشتی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، پرهیز از حضور و برگزاری تجمعات و رعایت فاصله فیزیکی تأکید دارند.
کرونا ,
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد