hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عدم محدودیت تردد در ورودی‌های کاشان پیک جدید کرونا را افزایش می‌دهد

عدم محدودیت تردد در ورودی‌های کاشان پیک جدید کرونا را افزایش می‌دهد

فرماندار کاشان گفت: در صورتی که محدودیت‌های تردد در ورود به کاشان از سوی ستاد کرونا اعمال نشود شاهد بروز پیک جدیدی از این بیماری در کاشان هستیم.

علی اکبر مرتضایی ، ضمن اشاره به حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور در کاشان اظهار داشت: اگرچه سرانه ورزش‌های روستایی در استان اصفهان وضعیت خوبی را ندارد اما با وجود مسئولان دلسوز در این حوزه امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

وی ضمن اشاره به مسئولان ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی در شهرستان کاشان افزود: کار کردن برای روستاییان با توجه به شرایط حاکم و سخت شدن اوضاع در نوع خود عبادت محسوب می‌شود چراکه با وجود تمامی محدودیت‌ها زندگی روستاییان با شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم های ظالمانه سخت تر شده است.

فرماندار شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا ابراز داشت: مطب پزشکان در کاشان که یکی از مکان‌های پرخطر در گردش ویروس کرونا است چراکه با وجود ازدحام در این نقاط پروتکل‌های بهداشتی به صورت شایسته رعایت نمی‌شود.

وی ضمن اشاره به بازدید از 170 مطب دکتر در شهرستان کاشان گفت: و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک با افراد برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد و در این زمینه بازرسی‌ها را به منظور کنترل بیشتر بر روی این نقاظ افزایش می‌دهیم.

مرتضایی با بیان اینکه برخی از جایگاه‌های سوخت، بازارهای روز و  میوه و تره بار میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنان پایین است، تصریح کرد: در این مراکز اخطارهای لازم داده شده و در برخی از موارد نیز واحد مذکور به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

وی ضمن ابراز نگرانی از مسافرت‌ها و در پیش رو بودن تعطیلات نوروز تأکید کرد: در صورتی که محدودیت‌های تردد در ورود به کاشان از سوی ستاد کرونا اعمال نشود شاهد بروز پیک جدیدی از این بیماری در کاشان هستیم و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد