hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| بافت تاریخی گرگان ظرفیت بزرگ گردشگری نوروز 1398

گلستان| بافت تاریخی گرگان ظرفیت بزرگ گردشگری نوروز 1398

شهردار گرگان گفت: بافت تاریخی گرگان یکی از ظرفیت‌های بزرگ این شهر است که اقدامات خوبی برای احیاء آن شکل‌گرفته و امید داریم بتوانیم برای ایام نوروز حتی مردم را برای استفاده و بازدید از این بافت به‌طور رسمی دعوت کنیم تا شاهد اتفاقات خوب در این عرصه هم باشیم.


عبدالرضا دادبود در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان اظهار کرد: ما به موضوعات فرهنگی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های توسعه شهر نگاه می‌کنیم.

او ادامه داد: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف امروز شاهد مشارکت‌های مردمی در شهر هستیم و امروز شاهدیم که خیران در حوزه ساخت نیمکت، سرویس بهداشتی، المان‌های شهری و موضوعات مشابه اعلام آمادگی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این امر نویدبخش اتفاقات خوب در شهر است.

شهردار گرگان به اجرای پروژه تقاطع غیره همسطح 60 متری افسران گرگان اشاره و بیان کرد: پروژه 60 متری افسران از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود که اجرای روگذر بخشی از پروژه است که برای تکمیل کل پروژه 40 میلیارد تومان هزینه، پیش‌بینی‌شده است.

دادبود گفت: با وجود فشارهای اقتصادی که وجود دارد سعی کردیم هیچ پروژه‌ای روی زمین نماند و برای بهبود وضعیت و تسریع در پیشبرد برنامه‌ها موضوع سرمایه‌گذاری را خیلی جدی پیگیری می‌کنیم و پیش‌بینی خواهیم کرد تا پایان سال یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر داشته باشیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات عمرانی، خدماتی و فرهنگی تلاش شهرداری گرگان بر این است تمامی اقدامات را به‌منظور افزایش روحیه امید و نشاط در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی کند.

دادبود تأکید کرد: اجرای شهر بازی مدرن، پارک‌های مختلف، پروژه‌های گردشگری همانند زیپ‌لاین و سورتمه در دستور جدی شهرداری گرگان قرار دارد و در این راستا توافق اولیه با سرمایه‌گذار انجام‌شده و برای پروژه‌های گردشگری عنوان‌شده هم جانمایی و مطالعات آن انجام‌شده و در حال مذاکرات نهایی با سرمایه‌گذار هستیم.

او گفت: بافت تاریخی گرگان یکی از ظرفیت‌های بزرگ این شهر است که اقدامات خوبی برای احیاء آن شکل‌گرفته و امید داریم بتوانیم برای ایام نوروز حتی مردم را برای استفاده و بازدید از این بافت به‌طور رسمی دعوت کنیم تا شاهد اتفاقات خوب در این عرصه هم باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد