hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| مسمومیت ۱۸نفر در شهر دستجرد با گاز CO

قم| مسمومیت ۱۸نفر در شهر دستجرد با گاز CO

سخنگوی اورژانس قم از مسمومیت 18 نفر در شهر دستجرد با گاز CO خبر داد و گفت: تمام این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان شهدا قم منتقل شدند.                                    
به گزارش رویداد ایران_قم،مهدی فراهانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 6 و 45 دقیقه صبح امروز یک مورد مسمومیت با گاز CO با دلیل احتمالی نشت گاز از بخاری در بخش دستجرد به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که با توجه به اطلاعات اولیه کسب شده از محل حادثه، ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس قم به محل اعزام شد.
  وی با بیان اینکه مهمترین اقدام اولیه و فوریتی در مسمومیت با گاز مونو اکسیدکربن اکسیژن درمانی است بیان کرد: این اقدام در محل توسط کارشناسان فوریت های پزشکی انجام شد و مسموم شدگان به درمانگاه بخش دستجرد انتقال یافته و در ادامه برای بررسی بیشتر و دقیقتر، تمام مسموم شدگان با ۳ دستگاه آمبولانس و اتوبوس امبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهداء قم منتقل شدند.
  سخنگوی اورژانس قم یادآور شد: در این حادثه ۱۸ نفر دچار مسمومیت شدند که پس از انتقال به بیمارستان شهداء و انجام اقدامات درمانی تکمیلی، آخرین اخبار حکایت از رضایت بخش بودن حال عمومی همه مسموم شدگان دارد.
  وی یادآور شد: در این زنجیره خدمت رسانی، از تماس به موقع شهروندان با ۱۱۵ گرفته تا حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ بخش دستجرد و قم، همکاری خوب همکاران در درمانگاه بخش دستجرد و در نهایت پرسنل بیمارستان شهداء حضوری چشمگیر و فعالانه داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد